Часті питання

Відповідно до статті 5 Закону України «Про звернення громадян» у зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати.
  • Як дізнатися про результат розгляду звернення?

    У Центрі надання адміністративних послуг м. Львова та його територіальних підрозділах особисто чи через уповноважену заявником особу, якщо ці повноваження оформлені відповідно до чинного законодавства або за телефонним номером: +38 093 297-57-95 служба підтримки ЦНАП. Самостійно перевірити стан оформлення звернення можна тут

  • Як записатися на особистий прийом до посадових осіб Львівської міської ради та її виконавчих органів?

    Особистий прийом громадян у Львівській міській раді проводиться згідно затвердженим розпорядження Львівського міського голови № 543 від 21.11.2023р. «Про організацію особистого прийому громадян посадовими особами Львівської міської ради та її виконавчих органів» 

    Запис можна зробити у будь-якому підрозділі ЦНАП м. Львова, подати запит онлайн на сайті чи за номером телефону служби підтримки ЦНАП за номером 093 297 57 95.

  • Який термін розгляду звернення?

    Відповідно до статті 20 Закону України «Про звернення громадян» звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, — невідкладно, але не пізніше п’ятнадцяти днів від дня їх отримання.

    Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, керівник відповідного органу, підприємства, установи, організації або його заступник встановлюють необхідний термін для його розгляду, про що повідомляється особі, яка подала звернення. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати сорока п’яти днів.

  • Як оскаржити бездіяльність органів державної влади, місцевого самоврядування та їх посадових осіб?

    Статтею 16 Закону України «Про звернення громадян» передбачено, що скарга на дії чи рішення органу державної влади, органу місцевого самоврядування, підприємства, установи, організації, об’єднання громадян, засобів масової інформації, посадової особи подається у порядку підлеглості вищому органу або посадовій особі, що не позбавляє громадянина права звернутися до суду відповідно до чинного законодавства, а в разі відсутності такого органу або незгоди громадянина з прийнятим за скаргою рішенням — безпосередньо до суду.

    Громадянин може подати скаргу особисто або через уповноважену на це іншу особу. Скарга в інтересах неповнолітніх і недієздатних осіб подається їх законними представниками.

    Скарга в інтересах громадянина за його уповноваженням, оформленим у встановленому законом порядку, може бути подана іншою особою, трудовим колективом або організацією, яка здійснює правозахисну діяльність.

    До скарги додаються наявні у громадянина рішення або копії рішень, які приймалися за його зверненням раніше, а також інші документи, необхідні для розгляду скарги, які після її розгляду повертаються громадянину.

  • На яку адресу ЦНАП можна надсилати документи поштою?

    Статтею 16 Закону України «Про звернення громадян» передбачено, що скарга на дії чи рішення органу державної влади, органу місцевого самоврядування, підприємства, установи, організації, об’єднання громадян, засобів масової інформації, посадової особи подається у порядку підлеглості вищому органу або посадовій особі, що не позбавляє громадянина права звернутися до суду відповідно до чинного законодавства, а в разі відсутності такого органу або незгоди громадянина з прийнятим за скаргою рішенням — безпосередньо до суду.

    Громадянин може подати скаргу особисто або через уповноважену на це іншу особу. Скарга в інтересах неповнолітніх і недієздатних осіб подається їх законними представниками.

    Скарга в інтересах громадянина за його уповноваженням, оформленим у встановленому законом порядку, може бути подана іншою особою, трудовим колективом або організацією, яка здійснює правозахисну діяльність.

    До скарги додаються наявні у громадянина рішення або копії рішень, які приймалися за його зверненням раніше, а також інші документи, необхідні для розгляду скарги, які після її розгляду повертаються громадянину.

  • Як записатися у ЦНАП?

    Львівська міська рада, пл. Ринок, 1, м. Львів, 79008

  • Як скасувати запис?

    На головній сторінці сайту оберіть "Запис до ЦНАП" оберіть "Здійснити попередній запис" обираєте групу послуг, послугу, дату та час. У разі якщо бажаний підрозділ ЦНАП відображається сірим - це означає, що запис заповнений на тиждень вперед. Рекомендуємо обрати інший підрозділ для проведення запису чи спробувати наступного дня. Запис відкривається щодня крім неділі. 

  • Чи переноситься запис якщо він припадає на час повітряної тривоги?

    Скасувати запис можна самостійно заповнивши форму на сайті або за номером служби підтримки ЦНАП 093 297 57 95, (032)297-57-95.

  • Коли відкривається запис у ЦНАП?

    У випадку повітряної тривоги Ваш візит скасовується. Наполегливо просимо берегти життя та пройти у найближче укриття 👉 Карта укриттів

  • Чи потрібно робити попередній запис?

    Попередній запис постійно доступний на 1 тиждень та оновлюється щодня зранку, крім неділі.

  • Чи потрібно робити запис для отримання готового паспорта?

    Попередній запис обов’язково потрібно здійснити на такі послуги: 

    • оформлення паспорта громадянина України (ID-картка) та для виїзду за кордон;
    • реєстрація речових прав на нерухоме майно;
    • реєстрація транспортних засобів;
    • обмін посвідчення водія;
    • реєстраційні дії ФОП та ЮО.

    Запис працює тут

  • Які документи необхідні для оформлення паспорта?

    Отримати готовий паспорт у підрозділах ЦНАП можна в порядку “живої” черги без запису. 

    Для зручності здійснити попередній запис можна тут у категорію “Отримати готовий результат” та «Паспорт громадянина України (ID-картка)/для виїзду за кордон”.

  • Чи можна одночасно оформити паспорт громадянина України та для виїзду за кордон?

    Необхідний перелік документів можете переглянути у інформаційній картці у каталозі послуг.

  • Як перевірити чи готовий паспорт?

    Тимчасово послуга призупинена.

  • Чи дійсний паспорт без вклеєного фото?

    Перевірити стан оформлення паспорта можна на сайті Державної міграційної служби України.

  • Коли потрібно вклеїти фото?

    У такому випадку паспорт є документом, що посвідчує особу, для замовлення та отримання адміністративних послуг паспорт недійсний.

  • Де можна змінити посвідчення водія?

    У разі виповнення 25- чи 45-річного віку, за 30 днів до 24 лютого 2022 р. та після 24 лютого 2022 р., можна вклеїти фото під час дії воєнного стану та 30 днів після.

  • Де можна здійснити реєстрацію/ перереєстрацію транспортного засобу?

    Здійснити обмін можна за попереднім записом у таких підрозділах ЦНАП:

    • вул. К. Левицького, 67,
    • просп. Червоної Калини, 72а,
    • м. Винники, вул. Галицька, 12.
  • Як записатися на Леокарт у ЦНАП?

    Послуга працює за попереднім записом у таких підрозділах ЦНАП:

    • вул. К. Левицького, 67,
    • просп. Червоної Калини, 72а,
    • м. Винники, вул. Галицька, 12.
  • Як військовозобов'язаним оновити дані у ЦНАПі?

    Для отримання консультації та здійснення запису для Леокарт потрібно звернутися за номером - 0800 303 007 - ЛКП "Львівавтодор”