Порядок отримання інформації про зареєстрованих осіб / кількість зареєстрованих осіб за адресою

  • 1650

Довідка про склад сім`ї скасована наказом Мінсоцполітики від 17.07.2019 № 1106 «Про внесення Змін до Інструкції щодо порядку оформлення і ведення особових справ отримувачів усіх видів соціальної допомоги».

Натомість можна замовити інформацію про зареєстрованих / кількість зареєстрованих у помешканні осіб.

Така інформація необхідна для отримання багатьох видів державних допомог, пільг, субсидій, укладання договору з електропостачання, водовідведення, вивозу сміття, з газопостачання, вчиненні нотаріальних дій (оформлення спадщини, відкриття спадщини, посвідчення договорів).

Як замовити послугу

Для отримання інформації власник житла може звернутися у зручний підрозділ ЦНАП м. Львова в межах Львівської територіальної громади за умови знаходження майна в її межах. З собою потрібно мати паспорт громадянина України та документ, що посвідчує право власності (витяг на право власності, свідоцтво чи ордер).

Скерувати запит для замовлення інформації можна також поштовим відправленням на адресу: Львівська міська рада, пл. Ринок, 1, 79 006 або онлайн через сервіс «Електронне звернення».

У формі «Електронне звернення» потрібно завантажити скан- або фотокопію заяви, паспорта громадянина України та документу права власності на житло. Заяву потрібно підписати власноруч та копії паспорта та права власності на житло завірити згідно оригіналу.

Отримати дану довідку може виключно власник житла або довірена особа.