Підсумки роботи ЦНАП м. Львова за 2 квартал 2025 року

  • 95

Традиційно ділимось ключовими цифрами у форматі dashboard, адже прозорість і відкритість — важлива частина нашої роботи.

За 2 квартал 2025 року ЦНАП м. Львова відвідали понад 103 тисячі мешканців, з них 92% — очікували менше 15 хвилин. У квітні кількість відвідувачів становила 33 129, у травні — 35 924, а в червні — 34 125. Майже на одному рівні в порівнянні з 1 кварталом 2025 року! Це підтверджує, що послуги ЦНАП залишаються потрібними й зручними для мешканців громади.

Найбільше документів подають безпосередньо через ЦНАП — понад 70 тисяч заяв за квартал. Водночас кількість паперових звернень трохи зменшилась порівняно з 1 кварталом, натомість подача електронною поштою зросла на 7,5%. Це демонструє довіру до зручних онлайн-інструментів.

У чат-боті, по телефону та через інші канали підтримки опрацьовано понад 31 тисячу запитів. Водночас активність звернень дещо зменшилась, що означає — послуги стають інтуїтивно зрозумілими для відвідувачів. Це підтверджує і показник простоти взаємодії (CES) — він зріс до 98,1%.

Приємно бачити, що географія нашого сайту розширюється, до постійних користувачів з України, Польщі та Німеччини долучились користувачі зі США. 99 тисяч активних користувачів — чудовий стимул розвиватись далі.

Найзатребуванішими послугами залишаються: реєстрація місця проживання, паспортні послуги, реєстрація нерухомості, послуги у сфері актів цивільного стану.

Пишаємось високим індексом лояльності (NPS 91,4%) та рівнем задоволеності (CSi 95,7%). Це велика заслуга всієї нашої команди й ваша довіра!

Працюй з людьми, яким довіряє місто.
Натисни тут!